Aldrig nöjd

Frustrerad - check
Jag har fått ett rätt snällt barn ändå måste jag säga. Han sover mest hela tiden. Bortsett från timmarna mellan typ 2-5 på nätterna. Han är en riktig snuttis och vill bara ligga vid bröstet, problemet är bara att jag har så mycket mjölk så det blir fullt i hans lilla mage och så kräks han. Han vill heller inte ta nappen, den kräks han också av. Och får han inte snutta på bröstet då är han missnöjd och skriker. Han verkar än så länge inte kunna vara vaken och nöjd liksom. Det blir lite frustrerande om man säger så! I natt verkar även Elvin bli störd och det sista jag vill är ju att ha 2 barm vakna vid den här tiden på dygnet! Ska nog prova att köpa en annan sorts nappar imorgon…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0