Vanliga kläder

Älskar att jag kommer i mina vanliga kläder igen! Jag har visserligen inte provat mina gamla byxor än utan glider fortfarande runt i gravidbyxor men jag känner faktiskt ingen vidare stress heller med det. Jag har ju redan gått ner 10 av dom 13 kg jag gick upp under graviditeten så jag känner mig riktigt nöjd. Dock börjar jag längta otroligt mycket efter att förnya garderoben med ljuva vårfärger! Jag har även hittat en blogg med massor av modeinspiration som verkligen tilltalar mig så jag känner mig extra motiverad att komma iform igen. En dag i taget, så fort kroppen läkt ordentligt ska jag faktiskt börja träna, eller det är i alla fall planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0