Otacksam? Nä, bara bitter...

Hur kommer det sig att allt dåligt som händer överskuggar allt det bra?
Jag är egentligen ganska lyckligt lottad, jag har en sambo som jag älskar, en underbar liten son, hus, bil och pengar på banken. Jag har ett jobb nära mitt hem och vänner nära till hands. Ändå så är jag så innerligt bitter och sur hela tiden. Det finns självklart ett par saker som triggar den här bitterheten, men varför tar det över hela mitt liv? Varför kan jag inte uppskatta allt som är bra istället för att gräma mig över det mindre bra?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt att det ska behöva vara så. :-( Kram.

2013-01-31 @ 09:32:46
URL: http://www.elinhoglind.blogspot.se/
Postat av: Vera

Därför att man inte njuter av det braiga lika mkt som man irriterar sig på det dåliga...

2013-01-31 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0