Vab hela veckan

Har varit hemma hela veckan, Elvin blev feberfri i måndagskväll men jag ville stanna hemma med honom en extra dag utifall att. Och tur var väl det för på tisdag eftermiddag kom febern tillbaka med besked och på onsdag morgon visade tempen 40,7. Nu verkar den i alla fall ha gått ner igen. Det blir lite stressigt på jobbet när man är borta så här länge, alla momsar ska in på tisdag och jag har en del kvar. Men imorgon får jag jobba. Får se om det blir till att jobba i helgen också, inte alls vad jag hade planerat. Men jag har ju i alla fall fått nästan en hel vecka med min skrutt. Ska ta vara på det istället för att oroa mig över jobbet, det finns ju kvar vare sig jag oroar mig eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0