Vinterdepp

Jag ber om ursäkt redan nu. Det kan nog komma en del lite nerstämda inlägg den kommande tiden. Mörkret har kommit över Sverige och jag tar det rätt hårt. Det brukar bli bättre när snön kommer. Dessutom är Elvin inne i någon utvecklingsfas(?) med både trotts mammighet och separationsångest. Vilket sliter väldigt mycket i fogarna här hemma. Jag längtar bara till julen och få pynta och dona. Men så länge det är så här varmt och blött känns det för tidigt. Så med andra ord är behovet av att få beklaga och skriva av sig lite större nu än vanligt. Jag hoppas att det vänder snart!
Tror nog jag ska ta och hänga upp julgardiner i vardagsrummet nu.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0