VAB

Jaha, igår ringde dom från dagis, Elvin hade feber. Likaså idag, så vi är hemma och vabbar. Har aldrig vabbat förut, men jag skaffade försäkringskassans app till telefonen och då var det riktigt smidigt, i alla fall att anmäla sen får vi se hur det går att ansöka om ersättning.
Är väldigt sugen på att göra allt det där som man inte hinner när man jobbar, men bara för att jag är "ledig" så kommer jag inte på ett dugg.
Det är städat, diskat och tvättat så sånt behöver jag, för en gångs skull, inte bry mig om.
Vi ska lägga om vårt kanalpaket, men det kan bara Andreas göra eftersom det står på honom.
Jag ska en sväng på stan för att hitta en födelsedagspresent till kalaset Elvin är bjuden på i helgen, men affärerna måste öppna först.
Kanske ska slänga iväg ett mejl till min handledare från skolan och se över hur det går med mitt diplom.
Det lär väl dyka upp saker under dagen skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0