Sjuka

Nu har (är) vi varit sjuka hela bunten här hemma. Jag tappade rösten förra helgen och det blev bara värre med feber och täppt näsa och har nu gått över i fruktansvärd rethosta! Elvin febertoppade på 41 grader men kunde vara tillbaka på dagis igen i fredags. Så nu är det Andreas tur. Han är dock så pigg att han kan jobba hemifrån. Det är väl så det ska vara som småbarnsförälder antar jag. Men jag börjar bli fruktansvärt trött. Eftersom jag och Elvin låg hemma samtidigt kunde jag inte riktigt vila ut ordentligt. Nu är hostan som värst under nätterna samtidigt som Elvin också hostar och vaknar hela tiden så jag får natta om honom. Det här med att sova verkar inte riktigt vara prioriterat liksom. Så vet ni vad? Det är precis det jag tänker göra nu, sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0