Så j*vla lagom

Har insett att jag är så otroligt lagom hela tiden. Jag är inte riktigt bra på något, jag är inte riktigt snygg, jag är inte riktigt smart och så vidare. Bara så himla lagom!
Igår när jag bakade fikat till Elvins kalas i helgen så blev det inte direkt någon smaksensation, det blev okej. Jag är inte heller någon mästerkock, men det smakar bra. Jag skriver alltid godkänt på tentorna, aldrig mer. När jag gör mig i ordning så känner jag alltid att det inte blir riktigt som jag hade för avsikt att det skulle bli, dessutom "ramlar sminket av" efter någon timma och jag ser ut som en zombie! Jag är inte tjock (även om jag känner mig det) men jag är heller inte smal.

Bara sådär mittemellan lagom...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är precis så speciell som en dotter/mamma kan vara trots att du själv tycker att du är lagom. Det är också en egenskap du ärvt efter din lagoma mamma. kramixar

2012-03-16 @ 09:40:03
Postat av: Therese

åh ja känner igen den känslan.

Ja känner mig precis likadan oavsett hur mycket jag än försöker så blir de bara okej...

2012-03-16 @ 20:07:09
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Andreas

Lagom är alltid bäst!

2012-03-18 @ 19:58:05
URL: http://www.facebook.com/adde.tl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0