Bara så bra!

De senaste 3 dagens har jag och Andrea vet lediga tillsammans. Det har varit hur underbart som helst! Vi har meckat cyklar, varit på öppna förskolan, njutit av solen, fikat på altan, promenerat hand i hand och lekt i lekparken med Elvin. Det har varit så dör urmysigt som man önskar att det ska vara. Nu börjar den "riktiga" helgen och Andreas ska jobba. Inte lika kul. Men det kommer ändå finnas tid för kalas och middag hos både Elvins farmor och mormor & morfar.
Ibland älskar jag så att vara mig! Vilket jag tänker ta till vara på!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt det låter! Är faktiskt lite avis på er som har varandra, Men jag skall inte klaga det är ju Vår nu och jag har aldrig mått bättre.



Gällande Casper: Tack för tipset! Skall pröva det nästa gång. Nu är han som tur fris och pigg igen =)

2012-03-27 @ 18:42:16
URL: http://thelifeinpennybridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0