Skansen

Igår var vi på Skansen med nya vänner vi lärt känna genom öppna förskolan. Det var verkligen jätte trevligt! Picknick, fika och djur. Theo verkade uppskatta alla djuren men det var värre med Elvin. Han skulle mest bara springa åt motsatt håll hela tiden. Men vi fick se alla djur som man vanligtvis missar, järven och uttrarna var framme. Men som vanligt gömde sig illern någonstans. Det var en kanondag, vädret var med oss och barnen skötte sig (nästan). Idag blir det födelsedagsfika för mig och min bror. Bror fyllde år igår och jag på söndag. Tänk det är inte många dagar kvar nu. (jag är barnsligt förtjust i att fylla år!) så nu är det dags att ta sig upp ur sängen och börja förbereda, farmor kommer ju vid 1. Jag har redan införskaffat en present för pengarna jag fick av mormor och morfar. Älskar dom!


Kommentarer
Postat av: Elin

Fina!
Hur mycket gav du för dom?
Kramar.

2012-07-17 @ 10:12:45
URL: http://www.elinhoglind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0