"Åsnan"

Lägger ett inlägg från datorn, det var inte igår jag gjorde det. Knappt att jag använder datorn överhuvud taget sen jag införskaffade min iPhone.

Jag är kär, i en barnvagn, en Bugaboo Donkey!
Ju mer jag läser om den, ser bilder på den och tänker på den ju mer inser jag att den tilltalar mig på alla sätt och vis. Bortsett från priset. Jag har förberett Andreas på att när nästa barn kommer så bara ska jag ha en sån här! (Eller om något annat märke kommit med något liknande kan dessa övervägas) Jag struntar i attden kostar nästan 15 000 kr, jag är till 99% säker att den kommer möta alla mina önskemål! Och än så länge är ju inte nästa bebis ens påtänkt så vi har ett tag att spara, man kan ju dessutom hoppas att den sjunker i pris om något år.
Funktionen - Mono/DuoAlla delar
(Tycker ändå att man får ganska mycket delar för dom där 15 000kr även om det är hutlöst mycket pengar!)

Någon gång i framtiden blir du min!

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag är ju en bugaboo nörd och har haft alla bugaboos vagnar ch dom är så värda och kund supporten är helt fantastisk.

Www.pramworld.co.uk

Skickar till Sverige ett tips bara och dom är kanon som butik. En dö

2012-01-05 @ 17:31:48
URL: http://pga
Postat av: Angela

En donkey ligger bra mycket lägre i pris i uk än här speciellt nu när pundet ligger lågt :-)

2012-01-05 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0