Fruitninja

Jag har så ont i kroppen! Vi har stått i 2 dagar nu och spelat Fruitninja på xbox Kinect. Jag har sån träningsvärk i armar axlar och rygg! Det är inte i närheten av lika ansträngande som mina andra spel på kinecten men det är kul att Andreas är med och tränar.

Träningen går i alla fall framåt, kilona försvinner i en takt som känns motiverande. Har lovat mig själv att trivas i bikini till sommaren, så antingen får jag träna och gå ner i vikt eller så får jag byta attityd. Just nu väljer jag att träna och äta mindre skit. Jag är helt besatt av vågen trots att jag vet att man inte ska det, men eftersom jag inte har någon kroppsspegel så måste jag ju ha något mått att gå efter. Dessutom vill jag ju komma ner till minst den vikt jag hade innan graviditeten. Blir det mer är det ju bara en bonus! Får se hur länge jag känner mig motiverad med 1,5 kilo har i alla fall försvunnit på en vecka bara av att äta bättre och träna mer. ME LIKE!


Kommentarer
Postat av: Therese

släng vågen och mät istället!

tänk på att muskler väger också ;)

2012-01-12 @ 14:57:09
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: mamma

Måttbandet är ett bra sätt att hålla koll på nedgången. kram

2012-01-14 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0