Första dagen

Först dagen på terminen är avklarad. Och jag lever. Men det blir jätte fel när det inte är min klass som sitter i klassrummet!
Har i alla fall fått bekräftat att jag ska göra grupparbetet själv och även redovisa det ensam inför hela klassen, en klass jag dessutom inte känner! Om jag känner mig utsatt?! Värre än någonsin! Aja så kan det vara, läraren tyckte det var jätte bra eftersom jag hatar redovisningar så. Jag har större problem än en redovisning, skjuter ifrån mig den och fokuserar på något annat så ska det nog gå bra. Och det är först i mars som det ska vara klart. Ska nog försöka göra det tidigare så jag kan fokusera på att få få en bra praktikplats när vi väl kommer dit. Tänk gås, låt det rinna av som vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0