Det man vill ha....

Alla har vi väl velat något lite extra? Och när vi vill det så ser man det överallt, eller hur?! När jag ville ha barn, kämpade för att bli gravid och sörjde vårt missfall så såg jag barnvagnar, nyfödda små bebisar och gravida kvinnor ÖVERALLT!
Nu är jag där igen, men den här gången är det inte bebisar det handlar om utan bröllop. Känner ett kraftigt begär efter att få gifta mig med min Andreas och nu handlar det om bröllop hela tiden. Personer vars bloggar jag läser ska gifta sig, nya klasskamrater, det pratas om det på bussen, det är mässor och stora annonser i tidningarna. Överallt hela tiden! Jag har utvecklat en besatthet att titta på min än så länge tomma hand och bara längta massor tills den pryds av den vackraste ring jag kan tänka mig. Det är sjukt vad jag ser bröllopsrelaterade ting runt mig hela tiden.
Men än så länge finns inte ekonomin för att kunna finansiera ett bröllop och det är fortfarande rätt relevanta meningsskiljaktigheter som måste lösas innan det blir något bröllop för oss.

Men man kan ju längta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0