Ytterligare en bit

Det känns som om jag har lite medvind i alla fall! Idag föll nämligen ytterligare en bit på plats. Jag lyckades få praktikplats på företaget jag ville vara på OCH det finns chans till eventuell anställning när praktiken är slut! Det har varit väldigt tungt nu ett tag och äntligen släpper det tunga bit för bit. Först löste sig dagisplatsen, nu praktiken och snart förhoppningsvis även jobbet.
Jag trodde att jag var nervös inför intervjun igår men det var INGENTING jämfört med idag! Jag mådde så dåligt när jag körde dit, skakade i hela kroppen och höll verkligen på att kräkas. Så dåligt har jag bara mått 2 gånger tidigare i mitt liv och det var när jag hade riktigt nasty bråk med 2 olika vänner.
Jag är så extremt lättad just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0