Tänk om...

Idag är mitt stackars huvud fyllt av "tänk om"s. Har en intervju ikväll som jag är så extremt nervös inför, inte upprymt nervös som inför fredagens intervju, utan mer livrädd och skräckslaget nervös. På fredag är det för ett företag som jag väldigt gärna vill vara på i första hand, men om dom inte har möjlighet att anställa kommer jag behöva söka mig vidare. Tyvärr hamnade ju de andra två intervjuerna före den och jag kommer behöva be om betänketid om dom erbjuder något. Dessutom så tror jag att som vill anställa nu på en gång, vilket jag inte kan. Så jag är nervös över vad jag ska säga, deras reaktion om Elvin kommer på tal (för face it, generellt sett gillar inte företag mammor, det vet vi sedan länge), om dom erbjuder anställning, om dom inte erbjuder anställning och massor med annat. Dessutom har jag extremt dålig erfarenhet av intervjuer och arbetsgivare vilket inte gör saken bättre! Tur att det vi har lektion om idag inte kommer på tentan, för mitt fokus kommer vara allt annat än fokuserat idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0