Sömnlöst

Elvin sover bara inte! Varken jag eller Andreas kan lista ut varför. Det är alltid så här efter att han varit sjuk. Han somnade jättesnällt och sov tills vi gick och la oss. Nu har jag hållit på i över en timme, han somnar i famnen och börjar skrika så fort jag hunnit lägga mig i sängen. Han verkar liksom inte komma till ro. Han har sin napp och han har sin kanin men han ligger bara och pillar. Och så fort han börjar skrika så ställer han sig upp! Jag blir så fruktansvärt frustrerad att jag bara känner för att skita fullständigt i honom. Det är sådana här nätter som man TYVÄRR förstår varför det finns barn som dött pga sina föräldrars frustration...


Kommentarer
Postat av: nina

Vi låter lycke skrika sig till söms när han håller på så... Till slut somnar de. Men det är skitjobbigt.

2012-03-02 @ 12:28:36
URL: http://mrztigger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0