Inget dagis behövs!

En enorm sten har fallit från mitt hjärta och jag känner mig som en fritt flygande heliumballong i jämförelse!
Idag har vi fått besked om att Elvin inte behöver börja dagis förrän i mitten av augusti. Inte för att han skulle ta skada av att gå på dagis tidigare men jag känner själv att jag tycker det är för tidigt för just min son. Hela situationen har löst sig! Tack förresten alla ni som stöttat, peppar och försäkrat mig om att det inte är någon fara att sätta små barn på dagis! Största problemet har varit mitt egna dåliga samvete.
Upp på detta har jag fått en intervju på ett av företagen jag sökt praktik på, det jag helst vill vara på dessutom.
Och dessutom fyller min bästaste och mest fantastiska mamma år idag!

Idag var den bästa dagen hittills i år och jag tror att få dagar kommer få mig att känna så som jag gör nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0