Hjärndöd

Idag började skolan 9. Åkte hemifrån 6.50 för att bussarna skulle matcha. NU (läs 20.00) är jag äntligen på väg hem igen. Som jag skrivit tidigare så har det ju strulat med en av mina kurser, vilket lösts med att jag läser delar av ytterligare en annan klass utbildning. Den ligger dock på kvällstid, så några tisdagar framöver kommer jag sitta på föreläsningar i 11 timmar! Korvstoppning!
Elvin sov när jag åkte och sover när jag kommer hem. Det är med andra ord inte bara påfrestande fysiskt utan även psykiskt att vara mamma samtidigt som man pluggar. Det blir till att titta på honom när han sover när jag kommer hem. Sen får jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen också. Att jag ska söka praktikplatser OCH skriva ett inlämningsarbete också orkar jag inte riktigt tänka på just nu. Jag vill bara hem till min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0