Buss buss buss

Bilen pajade i helgen, vad som är trasigt? Inte den blekaste men jag börjar VERKLIGEN ledsna! Just nu står pappas rymdskepp parkerat hos mig. En DRÖM att köra i jämförelse!! Bytt är bytt, ledsen pappa. *blink*
Men jag ville inte riskera att något med skeppet under dagen, så det blev att ta bussen till bussen istället för bilen, man vet ju inte vad det driver runt för löst folk nere på station om dagarna. Men bussarna från höga berget matchar inte bussarna till stan så det blev till att stå i kylan och vänta. Tur att det bara var -9,6 när jag åkte då. Ikväll matchar i alla fall varannan buss, hoppas vi slutar så att jag hinner till rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0