Tack!!

Tack för alla fina kommentarer! Dom värmer verkligen! Strax efter att inlägget skrevs vaknade Andreas, han fick då en ordentlig genomgång av hur jag mår och varför jag mår så. Han är fullt medveten om hur det ligger till, han förstår nog bara inte riktigt fullt ut. Nu har han i alla fall viss förståelse när jag säger att jag är slut. Han lär märka hur det är i vinter sen när han är pappaledig. Jag valde bara att avreagera mig här innan så jag kunde resonera, istället för att bara bråka och skrika. Kalla det mes om man vill....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söta Sara!

Även om jag är trött, grötig i huvudet och bara maler på om mina problem ibland. Så hoppas jag att du känner att du kan använda mig som sophink. Du är inte mesig bara för att du inte vill starta världskrig, jag förstår dig tillfullo. Ibland är det skönt att få avreagera sig lite innan man diskuterar med sin sambo, förhoppningsvis når man då en lösning på problemet istället för att bli osams.

Stor Kramis

2011-09-24 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0