Byta?

Fundera på allvar att byta blogg... Känner att jag blivit så dålig på att blogga sen jag skaffade Iphonen att jag skulle vilja ha en app. Det är ju en app på väg, men den har varit på väg sedan februari... Jag sköter i stort sett allt ifrån telefonen nu för tiden! Igår fick jag sätta mig och byta mailadress bara för att spray (som jag har haft sedan urminnes tider) inte längre ska erbjuda IMAP och POP3 gratis. Det är väldigt smidigt att ha mailen i telefonen men jag tänker faktiskt inte betala för att ha det. Så snål är jag, när det faktiskt finns mailklienter som har det gratis. Så nu blev det Gmail istället. Ska bara sätta mig och meddela allt och alla om den nya adressen samt ändra på alla webbsidor och liknande. Ett hästjobb! Nu har jag i alla fall fått över alla mina gamla mail till den nya och lagt in ett autosvar om den nya adressen. Jag kan ju nämligen inte vidarebefordra de mail som kommer till spray-adressen om det inte är till en annan spray/passagen-adress. När jag upptäckte allt det här igårkväll gick luften bara ur mig, har haft samma mail sen början på gymnasiet och har det registrerad lite överallt! Men nu kan jag passa på att ändra alla lösenord till samma och rensa bort allt onödigt. 

Frågan är om jag kommer orka göra samma sak med bloggen.

Kom igen Blogg.se, fixa fram den där rakarns appen NU!

Kommentarer
Postat av: nina

dom har pratatr om den där appen i över ett år och inget har hänt än!! det kommer inte ske

2011-09-27 @ 13:26:55
URL: http://www.mrztigger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0