Budgivning? Bud i alla fall...

Vi fick nyss in ett bud på lägenheten. Under utgångspriset så om det inte kommer fler så är lägenheten fortfarande till salu. Men igår hade vi ändå 3 intresserade och 1 som kankse var intresserad. Hoppas på det bästa nu!! Alla som tror på böner kan väl be en sådan till vår fördel, ni andra kan väl hålla tummar och tår och hoppas och önska för vår skull? Jag är så nervös att jag håller på att skita på mig samtidigt som jag vill kräkas. Känner mig lite som ett vrak! Tänk att det ska vara så långt emellan buden. Man hinner ju tänka både 1 och 2 och 5 och 9 gånger, tänk om det inte kommer fler bud, tänk om vi inte få sålt, tänk om tänk om tänk om!!! Kommer behöva bli omhändertagen om jag ska fortsätta så här. Får se om jag lyckas ta mig ut idag eller om jag blir paralyserad här hemma....

Igår var vi på babysim, Elvin tyckte det var kanon och sprattlade som fisken i vattnet! Nu ska vi bara hitta hans badbyxor som jag städade bort inför visningen igår...
Jag lagade Kyckling och ris till lilleman vilket han tyckte var smaskens! Jag tyckte inte heller att det smakade helt dumt, dock saknar jag saltet. Jag kommer kanske göra något likande till mig och Andreas någon gång fast med mer kryddor. Nästa projekt är nog spagetti och köttfärssås. Tycker verkligen att det är skitkul att hålla på!

No word från skolan. Jag vet att dom haft ett möte om min "situation" men se har det vart tyst.

Vill man kan man följa mig via min Twitter, där dyker det upp inlägg lite oftare i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0