Bjuder på ett inlägg!

Idag började vi dagen med en långpromis med Alexandra och Flisan. Det blev ringvägen och lita andra små kringelkrokar. Elvin sov hela tiden, nästan 3 timmar(!)

Igår drog jag igång Kinecten igen. Har införskaffat mig en sport-bh så nu kah jag träna igen utan attt tuttarna skuttar iväg. Och på grund av min envishet att få maxpoäng har jag idag fruktansvärt ont i nacken.  Tackar tackar!

Elvin har börjat äta "riktig" mat som Andreas säger. Jag har lagat kyckling och ris samt spagetti och köttfärssås till honom. Toppen!! Ska även försöka mig på någon fläskfilégryta här i dagarna.
Han har även börjat få en andra tand. Än så länge har vi tur och han verkar inte ha alltför ont när dom kommer. Vi åker numera sittvagn eftersom han kan sitta själv. Än så länge är det inte alltför stadigt men med lite kuddar runt så är det lugnt.

Jag fortsätter att sakta sakta gå ner i vikt, vilket känns toppen. Har inte gjort några större ansträngningar men har ändå tappat 3kg. Om jag nu dessutom kommer igång med kinecten så ska vi nog få fart på det!

Elvin har börjat vakna vid 1 på nätterna utan känd anledning. Vilket stör mig! Jag får ju inte sova som jag ska. Jag kan leva med att det är en gång per natt men två, och sen struliga morgnar på det gör att man är trött som stryk när det väl är dags att gå upp. Annars rullar livet på. Kvällarna fungerar bra så länge det är jag som nattar, det fungerar mindre bra för Andreas även om det fungerar. Däremot skiter det sig om vi går ifrån rutinerna, vilket ofta är problemet för Andreas. 

Jag står och kokar rödvinbärsgelé men ville bara bjussa på en update. Måste återgå innan fisen vaknar.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0