Jacka

Jag vill ha en ny jacka! Hittade en supersnygg jacka från HM, men självklart var den från förra hösten och jag kan bara hitta den i fel storlek på tradera. Däremot finns det en liknanade på HM´s MAMA-avdelning. Om den hade funnits förra hösten hade jag absolut köpt den redan då! Nu står jag i valet och kvalet om jag ska beställa hem den och hoppas på att den passar...

Köpte en trenchcoat när jag var i Farsta tidigare i veckan men inser nu när jag kommit hem, att den inte funkar. Den är för lång så den kapar av mina ben. Vilket gör att proportionerna blir helt fel och jag ser inte bara kort ut utan även tjock. Nej tack, den får åka tillbaka till butiken.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Den åkte tyvärr tillbaka för min del. Tyget var ganska stelt så det såg ut som ett tält på mig :/ Synd eftersom den var fin!

2011-10-11 @ 17:20:55
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0