How do you do?

Det här är mitt kök i detta nu...
Jag är så fascinerad av alla dessa kvinnor (och så klart män) som lyckas hålla sina hem rullande. Läste en blogg nu om en tjej med 2 barn, heltidsjobb och blogg som uppdateras minst 2 gånger om dagen. Hon har stått och bakat macarons i sitt übersnygga städade kök. I helgen var det barnkalas med 16(!) 5 åringar och det syns inte!
HOW DO YOU DO?!
Jag lagade inte ens middag igår och mitt hem ser ut som skit! Nu håller vi visserligen på att packa och det är kaos rent allmänt, men jag hinner inte hålla iordning i vanliga fall heller. Och då har vi ändå diskmaskin... Den rena tvätten sen i helgen står fortfarande i tvättkorgarna i hallen så att man måste klätra över dem för att komma till ytterdörren... Jag fattar inte! Sen är jag ju själv med Elvin största tiden av dygnet, men det finns ju ensamstående som har det städat hemma.

Är vi exeptionellt stökiga?

(Visst om jag inte hade skrivit det här hade jag haft tid att städa, jag är medveten om det...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0