Feber

Elvin har blivit sjuk! Han har haft hög feber hela helgen. Det har vart Alvedon dagarna i enda gör att han ska orka. Trots det har han sovit "bra" om nätterna, inte sämre än vanligt i alla fall. Tills nu! Jag förbereder mig på en lång natt, för den senaste timmen har jag varit uppe över 10 gånger med upprörd bebis. Han fick lite vatten nu och förhoppningsvis hjälper det, som vanligt vaknar han till och blir klarvaken när han får flaskan men jag hoppas han somnar om och sover i alla fall någon timma. Det är påfrestande med sjuk bebis. Det är ansträngande att ta han om en gnällfis som bara ska bli buren och det är psykiskt jobbigt att se sin skrutt så sjuk! Som tur är har Andreas varit ledig i helgen så vi har kunnat hjälpas åt. Men imorgon är jag ensam. Hoppas verkligen han piggnar på sig nu, för vi måste ju packa också, flyttbilen går på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0