Vaken...

Jag ska tydligen inte få sova i natt. Andreas hade lovat att försöka ta Elvin i natt eftersom jag börjar skolan på måndag och han ska få försöka medan jag fortfarande kan hjälpa till på nätterna. Men när Andreas kommer in till Elvin så han blöjan läckt och det är kiss överallt. Jag får rycka in och hjälpa till, inte för att han inte kan själv utan för att det blev lite mycket på en gång. Sängen bäddas, Elvin tvättas av, pyjamasen byts och saker och ting är i sin ordning igen. Tyvärr är ju Elvin jätte "pigg" efter allt ståhej. Det är över en timme sedan vi gick upp första gången och jag håller fortfarande på att försöka söva honom, utan större lycka. Jag som trodde jag skulle slippa inatt och bara få ligga i varma sängen. Tji fick jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0