Inte hann jag klart igår inte!

Det blir till att städa idag med! På lördag har vi bjudit in folk för att inviga altanen med grillning och som det ser ut nu så vill jag inte släppa in någon. Jag vet att vi precis flyttat in och att det är rätt okej att det är stökigt då men jag vill inte ha det så! Så idag blir det BVC, farsdagpresent och städa. Hoppas Elvin går med på det. Det är visserligen inte så mycket kvar men tillräckligt för att vara för mycket. Dessutom är det som är kvar sådant som man inte riktigt vet vart man ska göra av.


Kommentarer
Postat av: Marie

Precis, ni har precis flyttat då är det OK att det är stökigt, men jag förstår dig också :)

Jag tänkte fråga - vad köpte du för bilbarnstol till Elvin? Tove är ju så stor plus att hon hatar att ligga ner, vill bara sitta upp, så har tagit mig ut i bilbarnstolsdjungeln och är helt förvirrad. har du några tips?



Hoppas ni får en mysig inflyttningsfest! =D

2011-11-12 @ 16:35:19
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0