Extremt dåligt!

På senaste tiden har jag skrivit en massa inlägg. Men jag har aldrig blivit klar med dem, det är alltid något som avbryter mig och nästa gång jag öppnar datorn så är hela inlägget inaktuellt! Skrev ett jätteinägg från mobilen härom dagen också men det bara försvan....

Imorgon är Andreas ledig, sen jobbar han först i helgen så nu hoppas jag att vi hinner en massa här hemma så vi blir klara någon gång. Vi har ju tänkt ha en typ inflyttningsfest den här gången och då vill jag att det i alla fall ska vara uppackat! Kaoset i garderoben fortsätter, men snart ät vi klara (förhoppningsvis imorgon). Det kommer komma före/efter-bilder så småning om!

Tack Mamma för att du har vart här och hjälpt mig idag! Jag behöver dina sparkar i baken för att komma igång. Älskar dig!
Nu är det dags för mig att påbörja kvällen/nattens middag. Blodpudding står på menyn så ny fläkten ska sättas på prov! (Jag osara alltid ner hekla hemmet när jag steker blodpudding, jag är inget bra på det....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0