Fullt upp

Imorgon ska jag och Elvin åka till Ikea. Vi ska väl egentligen inte handla något, vi är mest skjuts och sällskap till Vera och bebis. 
Jag hade absolut inga planer när veckan började och nu är den helt fullspäckad!
Tisdag: Heldag med Alexandra
Onsdag: Farmor på besök, värdering av lägenheten, Elin på besök
Torsdag: Ikea
Fredag: BVC, Plantshoppen med Carro.
I helgen vet jag inte vad vi ska göra, Andreas jobbar "som vanligt". Önskar väldigt ofta (alltid) att min sambo hade ett jobb med kontorstider. Ikväll till exempel har dom möte, så 18.30 åkte han till jobbet för att förhoppingsvis komma hem innan 24. Men slut-gnällt om det nu.  

Det börjar bli dags att väcka och ta hand om min son. Ny blöja, pyamas och ett kvällsmål så kan vi sova sen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

I feel with you!!! Önskar att min man kunde ha ett "vanligt" jobb han med :(

2011-05-05 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0