Måndag...

Andreas har haft långhelg och är nu återigen tillbaka på jobet. Så jag är nu ensam hemm igen. Jag har så svårt att komm apå vad jag ska göra när jag är själv så jag blir så lätt bara sittande. Som jag sagt tidigare är det så svårt att komma ut på promenader när man är själv. Idag är inte heller vädret tipp topp vilket gör det ännu svårare. Jag blir så lat! Jag har ju hela dagen på mig att göra saker så jag skjuter upp allt hela tiden. Känns så fånigt! Hu rsom hellst så måste jag ta mig ut på en promenad idag. Vi hyrde film igår som måste lämnas tillbaka. För Kärleken blev det, Andreas val. Den var tung och jobbig, tårarna rann ett flertal gånger under filmens gång. Jag mådde dåligt och var arg när filmen var slut. Den var svår att släppa faktiskt. 

Igår var vi på 4 visningar. Vi får sådana ryck varje vår när grillsäsongen sätter igång. MEn det var ingen som var vidare intressant. Den enda som jag gillade planlösningen på var det alldeles för mycket att göra på. Den var inte renoverad på typ 30 år. Allt i hela huset var orginal, dock väldigt välbevarad men inget som vi orkade göra något åt. Vi har i och för sig inte råd att flytta så länge jag är mammaledig/pluggar, vi får inga lån från banken. Men det var roligt attt gå runt och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0