Uppdatering

Oj vad det var länge sedan!

Slutet av förra veckan handlade bara om skolan. Var till och med in till stan på lördagen för att plugga. I tisdags var jag in till stan och shoppade loss. Det blev hur mycket som hellst. Mest till Elvin känns det dock som. Men jag fick tag på 3 par jeans, ballerinaskor och 4 koftor. Behöver nu linnen, shorts och ett par sneakers. Shorts hittade jag idag ett par som jag ska köpa, skor hittade jag för ett tag sedan men vi väntar till efter lön med dem. Linnen som sitter bra dock är skitsvårt att få tag på. Måste nog ta mig in till stan någon mer gång och leta. Så knöligt med vagnen bara. Igår hade jag sån tur att mamma följde med och kunde stå och passa Elvin när jag var och provade. Mamma betalade även alla Elvins kläder, uppskattas i mängder! Tack så jätte jätte jätte mycket mamma!!

Sen i söndags har vi ett projekt på gång. Vet inte om man kan kalla det projekt egentligen, det är otroligt stort! Life-changing... Återkommer med mer info om någon dag. Men det är mycket magknip inblandat, både bra och dåligt.

Imorgon ska vi till MVC på återbesök och prata om hur allt känns och fungerar. Måste upp tidigt så det är nog bäst att gå och lägga sig snart.

Kommentarer
Postat av: marie

Nu blev man ju meganyfiken! :D

2011-05-26 @ 10:27:55
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0