Livesändning

Just nu skriver jag live. Under tiden som jag skriver ändras nämligen förutsättningarna för hur inlägget kommer sluta ungefär var 20de minut.
Det stora jag nämnde igår, som gav magknip, ger mig nu ännu mer magknip.  Vi trodde egentligen att båten redan var i hamn, men nu visar det sig att den inte ritkigt är det. Lutar nog åt att vi får vinka farväl till hamnen.

"Projektet" startade egentligen av en slump och igår och i natt har det känts som om det var ödet. Men nu vet jag inte längre...Kom igen slumpen. It IS faith!

Får ångest varje gång telefonen låter. Det är ju i och för sig lika illa att den är tyst... Sluta håll mig på halster!!

Fan vad lättlurad man är, ingen förändring på snart en timme och man får tillbaka hoppet...

Då vinkar vi hejdå, inget projekt den här gången heller. 

Det kommer säkert fler radhus på sandhamn, men jag vet inte om något kommer vara lika bra... Inte just nu i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0