Ilningar

Elvin sov ända till 5 i morse (!!) och somnade sen av sig själv i sin säng och sov till 7. Jag är mycket nöjd. Dessutom så fick jag gå och lägga mig lite tidigare och Andreas tog hand om själva nattandet. Dock resulterar det i att Andreas fortfarande ligger i sängen och när man ber honom gå upp så kommer det ett sömndrucket "Mmmm" Får se hur lång tid det tar innan han hittar ut i köket.
Jag har nog hål i en tand. Det ilar som fanken till och från när jag äter och dricker. Men jag förnekar det för jag har ingen lust att gå till tandläkaren. Det är ju så dyyyrt. Dessutom så var jag ju och lagade 2 gånger i höstas. Därbland ett hål som inte riktigt var ett hål än, varför tog dom inte det här också när dom ändå höll på?! Det får växa på sig lite antar jag, det blir ju inte dyrare för att det är större så länge det bara är ett hål. 

Idag ska vi till BVC och se hur mycket våg klimp (klump) gått upp. Hoppas att det planat ut lite. Annars lär vi ha en riktigt sumo innan sommaren är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0