I want tight thighs

Har sedan en tid tillbaka insett att jag har haft svårt att sitta med benen i kors. Jag slappnar liksom inte av och benen glider av varandra hela tiden. Idag först kom jag på varför. Sedan jag blev gravid har jag ju ökat en hel del i vikt och jag har inte heller lyckats gå ner dem efter förlossningen. (Alla går faktiskt inte ner i vikt av att amma) Mina lår är helt enkelt för "feta" för att jag ska kunna sitta så bekvämt längre. Jag är inte van vid deras storlek helt enkelt. Dessutom skaver dom mot varandra när man kliver ut ur duschen, något jag inte heller är van vid. Hoppas på en ordentlig ändrig inom en snar framtid! För det här känns inte okej...

Kommentarer
Postat av: Angela

Men kära du man tappar inte allt bara poff så där <3 det tar tid. Kroppen mår inte bra av att gå upp en massa och sen direkt ner en massa! Det är INTE länge sedan du fick barn kära du. Räkna på iaf 9 månader upp 9 månader ner metoden för att kroppen ska hänga med. för vissa (läs MIG) tog det bra mycket längre tid en så innan jag gick ner och jag kämpar fortfarande, och då är Noa över 3 år <3

2011-05-19 @ 20:55:16
URL: http://angiefunderar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0