Vagnen del 3

Jaha, nu är jag hemma igen efter att ha vart och bytt chassit. Dom var väldigt suspekta rullade bara in mitt chassi på lagret, kom ut och frågade vad det var för fel och kom ut med ett chassi efter en liten stund. Ut rullades det till bilen och jag fick hjälp att lyfta in det i bilen igen. Inget visa upp eller något. Dom sa bara "Så, nu ligger det ett nytt chassi här i". Blev så fundersam att jag åkte till Andreas som var på jobbet några minuter därifrån. Han fick plocka upp och kolla så att chassit verkligen var utbytt. Det verkar så i alla fall. Andreas kunde inte rubba delen som tidigare var lös och tyckte det såg bra ut. Så vi hoppas på det bästa. Men som mesproppen jag är vågade jag inte kräva någon sorts ersättning för tid och kraft. Varesig jag borde haft rätt till det eller inte. Jag ville bara ha en hel vagn. Får lära mig att stå på mig till en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0