Vagnen är här!!

Igår var vi och hämtade ut våran vagn! Superglad kan man minsta sagt säga att jag var! Så nu på morgonen bestämde vi att vi skulle montera ihop den tillsammans så jag kan "övningsköra" den under dagen. Står som ett litet barn och trampar medan Andreas lyfter upp den ur kartongen. Kvar i kartongen ligger en liten metallknapp. Jaha, vart fan kom den i från nu då? Letar lite och det visar sig att chassit är trasigt! Inte acceptabelt! Jag har väntat sen i november på den här vagnen och betalat dyra pengar för den. Så är den trasig!! Jag som skulle gå runt med den hela dagen och bara njuta här hemma. FAN! Ska ringa babyland så fort dom öppnar och se vad dom gör åt saken. Men det är drygt en timme kvar tills dess. Känner mig ap-stressad. Inte har jag någon skötväska och inte heller en hel vagn, känns ju sådär att bebis är beräknad om 5 DAGAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0