Lördag 5/3 (v.38+3)

Hör och häpna, det är tyst ovanför oss ikväll! Jag gick upp igår och sa till, visst sänkte dom men det blev inte tyst. De vuxna hade gått och det var bara kidsen kvar. Jag kunde i alla fall sova om jag hade tvn på. När Andreas gick och la sig vid 2 så spelade dom fortfarande musik som hördes ner. Har börjat skriva ner datum och tider då de stör, om det nu ska behöva gå så långt tänkte jag.

Idag har varit supermysigt! Johnny, Vera och Aeris har varit här och ätit fondue med oss. Självklart har vi sett melodifestivalen också. Och ätit massa snask!

Imorgon bitti är det tvättstugan som gäller. Förhoppningsvis sista gången innan bebis är här, så jag får inte glömma de sista bebis-sakerna. De sista sakerna till BB-väskan ska tvättas så att den kan packas klart. Känns som attt det börjar bli dags att ha den förberedd. Vi ska även iväg och fika hos Andreas bror som har fyllt år. Har vi tur hinner Andreas sätta upp en hylla i sovrummet imorgon och om vi har ännu mer tur så åker mina föräldrar till IKEA och köper en garderob till barnrummet. Fullt upp med andra ord.

Om bara några dagar så ska vi ha en bebis här hemma! Jag tror inte jag har fattat det riktigt. Ränkar ner till den 15 men har heller inte förstått att det kan ta 2 veckor till. Lika väl som det kan vara 10 dagar kvar så kan det lika gärna vara 24. Då kändes det inte lika nära längre. Nu börjar jag faktiskt längta på riktigt tills han är här. Inte för att jag är less på att vra gravid utan för att jag är nyfiken på vem som ligger där inne och bökar...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu är det spännande hörrö :)

2011-03-06 @ 11:48:41
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Angela

Och de kan likväl bara vara timmar kvar ;-) jag tror du prickar Noas födelsedag 16 mars :-D. Eller den 12.....

2011-03-07 @ 11:21:54
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0