Ge mig ute-luft

Jag ligger/sitter ortfarande på soffan. Men jag börjar bli bättre. Idag är smärtan uthärdlig, kan stå upp lite längre stunder. Jag lyckas byta blöjor utan att vika mig dubbel, även om det gör ont efter en stund. Jag börjar verkligen längta efter att få ta en promenad i solen! Men det känns dumt att riskera något även om jag säkert skulle kunna göra det idag.
Andreas har "lagat" och städat balkongen så nu kan jag sitta där i alla fall. Sen fönsterbytet har trallen varit delvis bortplockad. Dock är stolarna så hårda att jag inte vet om jag vågar sitta på dem. Men dörren står på vid gavel så det kommer in frisk luft i alla fall. Känner mig inte riktigt lika instängd.

Elvins farfar har varit här för första gången idag. Han har varit sjuk så han har inte fått komma tidigare. Nu är det bara Andreas's morförälrar och mina morföräldrar som inte träffat skatten. Mina kommer i helgen och Andreas's har varit sjuka men är på bättringsvägen. Sen är hela den närmsta släkten avklarad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, så länge det håller i sig :( Man förstår ju att kroppen tar ett tag på sig att återhämta sig men gud så jobbigt för dig att ha så ont.

Skönt för dig att du kan komma ut lite på balkongen iaf.

Vill gärna komma förbi och träffa er sen, men det tar vi väl kanske när du mår bättre. Vill absolut inte att det blir någon press och stress :) Kul att snart släkten fått träffa Elvin iaf. Då måste du känna dig stolt över finingen.



Vi hörs snart. Kram.

2011-03-31 @ 18:30:55
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0