Sovträning

Idag verkar vi ha en ganska bra dag, hela familjen. Den börjar bra i alla fall. Jag har inte lika ont som igår så det känns som om det går åt rätt håll i alla fall. Någon dag till på sofflocket så ska det nog bli bra. Elvin är lugn och harmonisk, inga utbrott än så länge. Han är vaken utan att vara upprörd vilket hör till ovanligheterna. Andreas verkar ha fått sovit ordentligt och är i och med det på bra humör. Vi hoppas att dagen fortsätter på det här sättet.

Igår försökte vi oss på att sova i egen säng. Det gick inget vidare. Till en början verkade det fungera något så när i alla fall men sen kom utbrottet och han blev otröstlig. Han fick ligga och skrika en stund och när Andreas gick och hämtade honom slocknade han på två röda. Så det fick bli vår säng i natt igen. Vi ska inte ge upp, så småning om ska han sova i egen säng så är det bara.
*Var precis och bäddade ner honom. Han fick nästan somna i min famn och då stoppade jag ner honom i sängen. Nu sover han sött*
Om någon timma kommer min farmor på besök så jag ska passa på att ta en dusch nu när han ändå sover.

Kommentarer
Postat av: Therese

härligt gumman att du blir bättre o bättre!!

2011-03-30 @ 10:29:43
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0