Skötväska

Vi har problem med att komma överrens om vad vi ska ha för skötväska. Andreas vill ha någon klumpig messengerbag som ska vara så neutral att den helst är osynlig, medan jag vill ha något "snyggt" som passar vagnen och oss båda. Idag hittade jag snyggaste väskan som skulle vara helt perfekt! Men tyvärr ligger Burberry lite utanför våran budget. Funderar på allvar att sy en egen men känner att tiden börjar bli lite knapp och utbudet av tyger inte är allt för stort i den här stan. Har ingen lust att flänga runt själv på längre håll heller. Inte för att det skulle vara bättre om Andreas var med, eftersom det ändå bara är jag som har körkort, så jag måste ju ändå köra hem själv om förlossningen skulle dra igång. Blä. Tänk om jag bara hade fått börja boa lite tidigare så hade jag itne känt sådan stress...

Och jag vet det går att fixa saker efter att lillen är född också, men vissa saker vill jag ha klara så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får säga till om det är något man kan hjälpa till med. Kram.

2011-03-10 @ 09:39:31
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Angela

Vad har ni för buget på skötväskan?

Det är skit svårt med väskor, så mycket man ska tänka på som man inte tänker på ;-) min första hade kardborrestängning och så fort man va ute å gick med stumpbyxor så såg man ut som om man blivit överfallen av ett gäng galna katter ;-)

Om den har magnet stängning så ska man tänka på att betalkort osv. kan bli avmagnitiserade.. Det är en jädra djungel, men du hinner även efter att den lille är här Sara!

Kar ni kollat på OiOi? hobo tycker jag är jätte bra men den ligger på 1000 spänn oxå :-/

Bugaboo har en skötväska oxå som passar både tjej å kille. men även den ligger på 1000 pix. (om man inte ska ha i skinn för då får man dubbla plus lite till ;-))



Ang. vagnen så NEJ det är inte acceptabelt duuu.. KRÄV en skötväska som plåster på såret! det är de minsta du ska ha. vet att babyland kan vara rätt generösa med sånt!

2011-03-10 @ 10:47:47
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0