Skitsnack

Fick gå på toa och göra "nr 2" så blev det lite bättre. Nu kan jag i alla fall sitta igen! Det har vart lite problem på den fronten. man vågar inte riktigt ta i eftersom man har så ont. Känner mig lite mer som en människa igen nu...

Andreas pappa får komma på besök en annan dag, han har varit förkyld hela veckan och var inte helt frisk än. Känns onödigt att utmana ödet mer än nödvändigt med RS-virus och sånt...

Ska se till att lägga upp lite bilder på min skatt här också. Men alla bilder ligger på Andreas dator så jag måste flytta över dem. Men jag har inte tagit mig tid att göra det än.

Sen kom vi på att vi måste skriva faderskapsintyg också. En sån där grej man inte fått någon information om alls utan bara ska veta,. Får ringa kommun efter helgen och styra upp det hela. Man borde bli mer informerad tycker jag, på MVC eller BB eller något.

Kommentarer
Postat av: Marie

Konstigt att ni inte fått info om det. Fick det på första Mvc jag var på och andra som jag nu går hos (Mama mia). Dessvärre är ju inte Kalle den snabbaste - tur man kan göra det efter hon kommit också!



Ja, det verkar vara från barn till barn vilket märke man ska ha. Får köpa ett av varje och se vilken favorit vi får sen tror jag =)

2011-03-26 @ 13:09:29
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Maria

:( usch jag kommer ihåg hur ONT det gör därnere, det är ett hemsk tryck neråt när man står upp. Kommer ihåg en dag när vi skulle få besök av släktingar och tuttarna blödde så jag hade stora "plastkåpor" under tröjan så fick jag "sittligga" med kudde under rumpan och hålla smajlet uppe. Det gör mest ont när det håller på att läka ihop.. fortsätt du med alvedon, jag menar det är ju ändå under en så kort period.

Stor kram till dig!

2011-03-26 @ 13:33:52
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Elin

Man får kallelse till att skriva på papprena om faderskapsintyg hemskickade automatiskt :)

2011-03-26 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0