Onsdag 16/3 (BF+1)

Nu går man på övertid då. På kvällarna är det nästa så att jag tror det ska sätta igång. Har "jätte" ont i typ 2-3 timmar sen är det lugna gatan igen. Lite irriterande eftersom jag vet att det inte blir någon bebis av det. Känns så fånigt, kan det inte bara dra igång? 

Andreas är ledig idag och ska faktiskt vara hemma med mig. Han skulle inte iväg och jobba med sin bror för en gångs skull. Med andra ord ska vi göra sånt som vi behöver få gjort tills bebisen kommer. Eller i alla fall montera babyskyddet i bilen.

Slemproppen släppte idag i alla fall. Om det inte var den så var det något annat riktigt slemmigt som kom ur mig, vilket jag betvivlar. Hoppas på att det är ett tecken på att jag inte ska behöva vänta så mycket längre till, trots att dom säger att den kan släppa flera veckor i förväg. Andreas nya plan är att bebis ska komma på lördag, vi får väl se...

Funderar på att göra rent ugnen och putsa fönstrena. Även göra och äta marängswiss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Taack! Jag är mycket nöjd :) :) Kram!

2011-03-16 @ 20:50:17
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Han kommer idag Sara :) Det har jag sagt!

2011-03-17 @ 10:42:05
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0