Napp-soppa någon?

Nu har vi vart och blivit inskriva på BVC. Fått lite info och vägt Elvin. Han växer så fint!! 3390g i födelsevikt, sen gick han ner som alla bebisar gör dom första dagarna, men nu är han på 3790g. Så vi har fått OK för napp! Våra liv kommer förhoppningsvis bli väldigt mycket enklare nu. Så Andreas står och kokar "napp-soppa".
Kvällens middag?

Jag gick även bort och pratade med min barnmorska om min smärta. Hon ordinerade mjukisbyxor, filt, TV-tittande, vila, ompyssling och alvedon. Jag är ny förlöst och ska bara ta det lugnt. Men för säkerhetsskull skulle jag ringa förlossningen på SöS och höra med dem. Hon var dock ganska övertygad om att jag inte hade någon infektion. Gav det inte med sig på några dagar skulle jag höra av mig igen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Med Melvin hade jag ont i två-tre veckor.. sen vände det. Med Wille hade jag ont i 3 dar kanske.. lite skillnad... :)

Hoppas du mår bättre nu!

Kram

2011-03-29 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0