D-day

Idag var det dags då. Vad tror ni, lär han dyka upp? Jag misstänker starkt att han ligger kvar där inne även imorgon och dagen efter det. Andreas hade bestämt att han skulle komma igår, det sket sig ju, hans mamma har gissat på den 21/3 för då är det 6 dagar över och fullmåne. Tydligen brukar det födas fler barn vid fullmåne. Jag är dessutom väldigt påverkad av fullmånen så det är kankse inte en så dum gissning. Själv har jag sagt 9 dagar övertid. Bara för att det kändes "rätt" med 9 dagar. 

BB-väskan är packad och klar så han kan få komma vilken dag som hellst bara han inte dröjer alltför länge. Allt som ska ner nu är lite mat och annat att äta. Jag hoppas bara han kommer en dag då Andreas är hemma. Bara för att jag skulle känna mig lugnare då. Skulle känna mig stressad av att hämta honom på vägen in eller sitta och vänta på att han kom hem. Han kan ju inte köra hem själv utan måste antingen ta tåget eller få någon att hämta honom. Det är nog det jag är mest orolig över än så länge. Vi lär väl märka hur det bli antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men.. vem skjutsar dig? och Andreas får väl ta en taxi till sjukan om han inte skulle vara hemma? Du ska inte köra bil med värkar heller :O.



Fullmåne låter rimligt, men jag tippar på den 17:e ;).

2011-03-15 @ 20:18:15
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0