Blöjbyten och bortprioriterad sömn

Grannarna har fest nu igen... Elvin verkar inte bry sig så det är tur nog bara jag och Andreas som lider av det. Det blir inte så mycket sova av. Vi har fått byta så många gånger på Elvin nu ikväll/natt att blöjorna nästan tagit slut. Hade jag inte norpat några på BB hade dom varit slut nu. En riktig liten bajsare! Lustigt nog pratade vi tidigare idag om vad man gör om blöjorna helt oväntat tar slut och det inte går att få tag på fler. Vi kom inte fram till något bra...

Kommentarer
Postat av: Marie

Det där tog jag upp med kalle igår, att vi nog ska köpa på oss lite blöjor så vi har. Men hur mycket går det åt per dag egentligen? Förstått att det är väldigt olika från barn till barn men det känns som det är lika bra att tro att hon är en bajsare=)



Och sen - Libero eller Pampers...=P Herregu vilka frågor som börjar dyka upp nu!



Hoppas du mår bättre där nere efter helgen! Låter inge roligt alls=/ Annars antar jag att Mvc förhoppningsvis har något knep!



KRAM!

2011-03-26 @ 10:03:40
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0