Ny lur

Min telefon har knasat ur och fungerar inte till och från. Men vad kan man räkna med av en "billig" telefon? Så nu ska jag skaffa mig en ny.

Jag har alltid varit emot Iphone, tyckte att det är för mycket pengar för en telefon. Men sen den vita 4:an kom har jag ändrat uppfattning. Jag har varit helt inställd på att jag ska ha en, den är ju så snygg! Jag har även ledsnat lite på Android, det är så mycket skräp som cirkulerar på Market. Så jag var helt övertygad om att jag skulle kliva över till Iphone. Men sen kom Samsung Galaxy S II, utnämnd till världen bästa telefon. Jag vill dock inte ha en svart telefon. Men tänk om den kommer i vitt snart? Ska jag vänta och se, är det värt det? Min telefon har ju i stort sett gett upp så jag behöver en ny, men kommer jag ha tålamod att vänta på något bättre? Gör jag fel i att gå över till Iphone? Det är ganska mycket pengar det handlar om och man är bunden i 24 månader. Andreas skulle luska lite på jobbet och se om det var någon ny modell på ingång. Det kan vara så att jag skaffar en ny ikväll, det återstår att se.
White
vs
Med Iphone är man ju väldigt låst till Itunes som många säger är ett rätt kasst program. Ångest!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Satt exakt och tänkte som du i förrgår. Kalle och jag drog iväg och kollade på telefoner och jag blev sååå besviken på Samsung galaxy S2. Kändes plastig och tråkigt=/ Iphone är jag också lite inne på men nackdelen är ju att man är så låst vid Apple och just vid Itunes som jag tycker bara är jobbigt!

För mig blir det nog Htc Sensation. Har idag Htc legend och är supernöjd! Sensation har en jättebra kamera och filmkamera - alltså lätt att ta bilder på sin lilla plutt =)

2011-06-07 @ 15:23:14
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Sarah

Iphone!! Jag gjorde en deal med försäljaren och fick prova en galaxy (modellen innan) i en vecka. Var jag inte nöjd fick jag byta till fånen rakt av. Bytte efter tre dagar. Galaxyn kändes plastig och jag ville egentligen ha en iphone. Men eftersom du haft android kanske galaxy känns bra för dig? Jag är suuuupernöjd iaf. Galaxy var absolut bra och det, men när jag fick iphonen istället kände jag verkligen att det var MIN telefon. Använder typ inte min dator alls :). Inte ens nu :)!. Kram

2011-06-08 @ 07:33:44
Postat av: Therese

jag var sååå emot iphone när det kom för ett par år sen men idag: jag älskar min iphone(!!!!!!!!) och gråter blog vid bara tanken på att snart behöva byta den efter 2 års dygnet runt användande. Men lätt att de blir 5:an om de inte kommer ut nått annat som motsvarar. Som marknaden är idag skulle ja inte säga att de gör de...

Alla appar som gör vardagen så jäkla mkt enklare o roligare. De går INTE att jämföra med android. Peter har android och blackberry och de suger i jämförelse....

Men smaken är som baken ;)

2011-06-08 @ 13:20:24
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0