Irritation

Jag vet verkligen hur jag ska få mig själv irriterad! Jag kan brusa upp av ingenting och jag framkallar det själv.
Man kan ju inte riktigt spendera massa pengar nu när man är mammaledig student, man får ju inte allt för mycket av försäkringskassan.
Jag har ju varit på jakt efter en begagnad Stokke Tripp trapp-stol ett tag nu, och jag börjar verkligen ledsna på att leta. Jag vill bra gå till butiken och köpa en ny, men dom kostar så förbannat! Andreas är den som är duktig på att hålla i pengarna (ibland lite för hårt kan jag tycka) och jag är den som sprider dem omkring oss. Jag ger gärna efter för impulser även om det kostar mycket och han tycker vi ska köpa begagnat. 

Och för att åtekomma till min irritation så har jag idag suttit och brusat upp mig under detta letande eftersom det är jag som måste leta begagnat. Jag hatar dessutom begagnat och måste göra kap för att känna mig nöjd. Tyvärr finns det inte så många kap. Jag vill köpa helt nya saker gärna i kartong till vrakpriser! Som bröst pumpen eller ryggstödet till Tripp trapp-stolen. Härom dagen kom det dessutom upp en helt ny stol i kartong, men ANdreas tyckte inte det var tillräckligt billigt och för långt bort medan jag tänkte köpa den rakt av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0