Grepp om semestern

Jissanes! Nu var det ett tag sedan igen! Sen sist kommer jag knappt ihåg vad som hänt, vi har firat midsommar, så långt vet jag. Elvin har verkligen börjat greppa saker, han hänger i mitt hår var och var annan dag. Leksaker har börjat bli intressant även om det mest är för att stoppa dom i munnen. Han har hittat sin tumme också, den åker in i munnen titt som tätt, vi har inte riktigt bestämt oss än om vi vill låta den göra det eller om vi ska försöka avleda med nappen. Båda två har för- och nackdelar. I dag åker jag och Elvin till Gotland en vecka för att mysa med mormor och morfar. Ska bli skönt samtidigt som det är jätte jobbigt att åka ifrån Andreas som ska vara hemma och jobba, men nån av oss måste ju göra sånt också! Men vi får göra det bäst av situationen. Han kommer ändå jobba massor eftersom det är semestertider så vi kommer knappt träffas även om jag skulle vara hemma. Men det blir tomt att sova ensam. Ska se om jag kan hinna med att skriva lite mer samt lägga upp lite bilder sen. Ligger i sängen med telefonen nu och det är inte allt för smidigt... På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur bloggar du från telefonen???????

2011-06-27 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0